About Djsnaith25
Joined August 2013
Hi my name is Dom. I have been trying to work out what to do with myself for a while now and I am very excited at the opportunities Wealthy Affiliate can help us explore!

The idea of making a living from something personal which you have created absolutely appeals to me and I am very excited about it!

I look forward to working with you and getting to know some of you!

Dom
Djsnaith25's Accomplishments
2013
3
5

Years
Leave djsnaith25 a Message
Write something…
Recent messages
jvranjes Premium
Hi Dom, many thanks for the follow. We have already met in the comments. I wish you best luck. Jovo
Reply
djsnaith25 Premium
Yes, and same to you! Thanks for your help earlier on! Dom.
Reply
siamjerry Premium
Thanks for connecting and nice to meet you. I do hope that you will succeed here!
Reply
djsnaith25 Premium
And you Georg! Living in Thailand sounds great! Good luck. Dom
Reply
siamjerry Premium
Yes, sometimes a bit too warm, but good for BBQ's throughout the year!
Reply
Mikey72 Premium
Dom, Thanks for following. I hope you have Good Luck here on WA, and I wish you Success in achieving all of your Goals!
Michael
Reply
djsnaith25 Premium
Thanks for your follow as well Michael! Sorry for delayed response. I hope you achieve your goals as well.

Dom
Reply
heaths4tune Premium
Thanks for the follow
Reply
danbarth87 Premium
Congrats on going Premium!
Reply
jayepink Premium
Thanks for the follow, Dom! And I wish you success in reaching your goals.
Reply
ThatGuyDev Premium
Hey Dom! You posted a comment on my page a while back about also playing guitar and wanting to set up a music site. I just wanted to see how everything is going for you? Have you set a site up yet?

Good luck!
Dev
Reply
djsnaith25 Premium
Hey Dev! Thanks for getting in touch. I haven't set up a music site yet, primarily because I can't decide on what form it should take...

I don't know whether to incorporate it into my existing site, whether I should set up a separate site, or whether I should make a site about some upcoming music projects/bands I've got in the pipeline (or all of these!)

How is your site going? Well I hope. It looks great btw.

Cheers, Dom
Reply
ThatGuyDev Premium
What's your current website?

BGL is going well. Just pushing content and driving comments as much as possible!
Reply
Shawn Martin Premium
Hi Dom and welcome to WA! Thanks for the follow and best of wishes!
Reply
Success Inc Premium
Hello Dom,
I appreciate the follow. Hope all is well and Happy Holidays.
Reply
djsnaith25 Premium
Hey Cory, I was writing on your profile at the same time! Haha. Same to you, Happy Holidays! Dom.
Reply
richcrow Premium
Hi Dom.

Love your site - you're an inspiration.

Richard.
Reply
djsnaith25 Premium
Hi Richard- thanks so much for saying so! You are also an inspiration, the way you write about such deeply personal things with the honesty and openness you do! left you a comment on your site. Cheers, Dom.
Reply
richcrow Premium
Thanks Dom - I never thought about myself that way before. That's lifted me up quite a way! :D
Reply
incomeplan Premium
Hi Dom! Thanks for the following!
I will look to see you succeed here at Wealthy Affiliate. Personally i love the place I'm 12 days old here but it feels so much like home.
Eric
Reply
djsnaith25 Premium
Same to you Eric! Thanks for following back and thanks for your help earlier! Yeah it really is great isn't it?! Dom.
Reply
pcook410 Premium
Hi, Dom! You joined WA one day ahead of me! I hope we both find the success we are seeking. Best wishes to you! Thanks for the follow!
Reply
djsnaith25 Premium
Hi Pat! Yeah I've just noticed that too! Looks like you've been getting a lot out of WA just like I have! Thanks for the follow back and the kind words- I hope we achieve all the success we want as well, I'm sure we will. Thanks, Dom.
Reply
SAMAMERCED Premium
Hi Tropical Guy!! Thanks for the follow ... Nice profile Pic!!
Reply
djsnaith25 Premium
Haha thank you Sama!
Reply
Sazali Premium
Tks for the follow and wish you the best.
Reply
djsnaith25 Premium
Thanks for following back Sazali! I wish you the best as well! Dom.
Reply
tommydillard Premium
Thank you for following me
Reply
daniel44 Premium
Thanks for the follow-back.
Reply
wendyk Premium
Hi there! I love your profile picture! Thanks for following.
Reply
djsnaith25 Premium
Haha thank you! And thanks for following back- good luck!
Reply
daniel44 Premium
Thanks for the follow. Good luck with your progress.
Reply
djsnaith25 Premium
Thank you for the follow. Good luck to you as well!
Reply
ramccracken Premium
Thanks for the follow an welcome to WA
Reply
djsnaith25 Premium
Hey Ryan, thanks for following back! I must say I followed you after reading your absolutely inspirational '10,000 visits' blog. I will certainly be following your progress, we can all learn a lot from you here! Cheers, Dom.
Reply
rightnow99 Premium
Thanks for the follow. I like the positive attitude at WA. Wishing you the best
Reply
djsnaith25 Premium
Thank you for the follow as well, I also wish you the best. You're right, the positive attitude here is great- good luck!
Reply
stevelaird Premium
Sorry its taken so long to get back to you and thank you for the follow. Its greatly appreciated.
Reply
djsnaith25 Premium
Same to you Steve! Thank you for the follow as well and good luck to you!
Reply
IslandMike Premium
Very nice website -- easy to navigate and very informative! I think I've seen a few palm trees and parrots around over here!
Reply
djsnaith25 Premium
Very kind of you to say so Mike! I appreciate you checking it out! Haha wow you really have the real thing over there! Your Hawaii home sounds amazing! Good luck, Dom.
Reply
TiffanyOlson Premium
I like your glasses. Lol.
Reply
djsnaith25 Premium
Haha. Thanks for the add Tiffany! I also love to read, travel, and make art and I am also an introvert, liberal, and animal lover! Everything except the cooking! Good luck, Dom.
Reply
LDBridges Premium
Thanks for the follow Dom! Nice to meet ya!
Reply
djsnaith25 Premium
Nice to meet you too!
Reply
zeke_chan Premium
Hey Dom, thanks for visiting my profile and leaving a comment =) love your glasses btw!
Reply
djsnaith25 Premium
Haha thanks Zeke! Good luck.
Reply
carignan Premium
I love the glasses... muy tropicale! Good luck in expressing yourself and generating income too!
Reply
djsnaith25 Premium
Thanks Marc! Haha. Good luck to you too!
Reply
BradCrystalW Premium
The best of luck Dom!! You can do i t!
Reply
djsnaith25 Premium
Thanks Brad, same to you! And thanks for the follow!
Reply
jangee Premium
Yep really good we can follow our passion for different things :0) my fox red Labrador Milo was my original inspiration (that's him in my profile pic aged 4 weeks). When I got started on it I couldn't seem to narrow my niche down to something workable. I thought about a dog training type site or just generalised advice on raising a crazy pup. But that was really too broad and then I got side tracked on to the dog clothing website. I want to go back though soon and develop Milo's website. My son took the panoramic photo of Milo doing what he loves best, getting wet and swimming - I love him to bits but he's one nutty hound! I hope everything comes together for you soon Dom.
Reply
djsnaith25 Premium
Thanks Jan! I've also had ideas for sites that are aren't focussed down enough! I'm sure you'll get back to your other website eventually! Hope everything works out well for you too. I left a comment on your site. Cheers, Dom.
Reply
jangee Premium
Thanks Dom - the foxredlab site's on the back burner at the moment as I've had a bit of a mental block with it. But I'm developing my cuteclothesfordogs site each day. This one seems to be going a bit better, but still struggling with my google rankings, can't seem to get above page 2 :0( never mind will keep working on it. take care and best wishes Jan
Reply
djsnaith25 Premium
Yeah I've just had a look at your other site too- looks like you've really been putting a lot of work into it! I suppose the cuteclothesfordogs site is a more workable niche to get going? But I did like the look of the foxredlab site. I have some site ideas which I think would make good sites/blogs but not necessarily good niches in a business sense- But it's good to know we can do both!
Reply
georama Premium
Thank you Dom for your follow.Wish u all the luck.
Reply
djsnaith25 Premium
Thanks for the follow back Vimal! And good work on your site so far!
Reply
jangee Premium
Good luck Dom, all the best and thanks for the follow Jan :0)
Reply
djsnaith25 Premium
Thanks for following back Jan! Lovely dogs you have there!
Reply
djsnaith25 Premium
Thank you for following back Jan! Lovely dogs you have there- looks like you've made some good progress on your sites too! The foxredlab site looks nice and elegant with that lovely panoramic pic of your dog!
Reply
msdj8163 Premium
Dom, thank you for the follow. I love your glasses. I wish you the best. Debbie
Reply
djsnaith25 Premium
Haha thanks! Good luck to you too Debbie!
Reply
jrswab Premium
Thanks for following me; if you have any questions about blogging or SEO please feel free to message me.
Reply
djsnaith25 Premium
Thanks to you too jrswab! I'll be sure to follow up with your offer for SEO advice!
Reply
boomergp08 Premium
Thank you for the follow. Best of luck to you here at WA!
Reply
djsnaith25 Premium
Thanks boomergp08! Good luck to you too!
Reply
jasonott Premium
Thanks for the comment. I have a question though. I am going to assume that everyone on here as a website, I tried to find yours and a cpl other peoples but I can only do so if i see a direct link in a discussion or something (like where you saw mine) Is there an easier way to find and look at other peoples websites maybe via their profile or something like that?
Reply
djsnaith25 Premium
Hi Jason. Yeah people can add their websites to their profile, but not everyone has done so yet. My site is somewhere in the feedback discussion, but here's the link if you'd like to check it out! http://amputeelifeblog.com/ Cheers, Dom.
Reply
dridley Premium
Hi Dom! Thanks for the follow!!
Reply
djsnaith25 Premium
Thanks to you as well Daniela- good luck!
Reply
Animate Premium
Hi Dom, thanks for the follow. Love your glasses, you look like a fun guy. Hope you find what you're looking for - best wishes!
Reply
djsnaith25 Premium
Thanks! I followed you after reading your profile and finding I share the views you have mentioned there! Good luck! Dom.
Reply
DavidArturo Premium
Hey, many thanks for the follow!
Reply
djsnaith25 Premium
Same to you, and good luck!
Reply
Labman Premium
Hi and Welcome to WA. Thanks for following me back. If I can help with anything please ask.
Reply
djsnaith25 Premium
Hi Labman! Yes, thanks for the follow and the support! Everyone is so nice here!
Reply
MikeyB Premium
Hey Don, thanks for the follow....Is your site going to be selling those glasses cos I want some LOL
Reply
djsnaith25 Premium
Haha, I'm afraid not! Thanks for adding me Mikey, just checked out your website and it looks great! Hope I can achieve something as good. It's even changed my perception of teeth whitening- always thought I should avoid teeth whitening like the plague so as not to look like one of those 'daft blokes off the telly' who's teeth blind you... But now I see that's BLEACHING, and that TEETH WHITENING would actually be a good thing for me to return my teeth to their original colour!

Cheers and good luck!

Dom
Reply
MikeyB Premium
Thats great Dom, see, a little knowledge is a good thing
Reply
Kyle Premium
Hello there Dominic! Would just like to introduce myself. I am Kyle, co-founder of Wealthy Affiliate and I am here to help you out if you ever need anything or need to be pointed in the right direction. Don't be afraid to ask questions when you need help as there are a ton of awesome people here within the community. :)

See you around!
Reply