About LarryFortner
Joined December 2017
Call me OLD FASHION cuz I'm definitely OLD and I suppose my fashion is OLD to along with it. I absolutely love to travel but I try to stay away from doing to much of it because the longer I stay out there the more freaked out I become, The reason is on its way. I grew up in a totally different world. I grew up with if you wanted something or wanted to achieve a goal, then you had to get a DAMN job and actually work your way up the ladder. If you wanted more stuff you had to work even harder and longer. There's two things { I'm sure more than two} that was branded in my brain and that is "Always leave a place cleaner than you found it and you would always be welcome there" and " be very careful how you treat everyone around you because that person just might be the very one that you need to get by on your way up the ladder" Growing up I had the need to learn everything about everything and found out real quick that I didn't know squatt. I would dismantle TVs when I was 9 cuz I just had to find out what made that damn thing tick. I was always the idiot that raised his hand to volunteer to do the hardest and nastiest job. Hard work? I said bring it on and the harder the better. never ever was scared to work at anything but I was absolutely terrified of failure. From graduating early and hauling ass to California I never could find that nich that I been searching for. I seriously could write a book on failure because I failed in everything to some extent because I had the bar raised way to high right out of the gate. But I always put my boots back on and went for another round doing something else. From playing the drums in the band at 14 down at the local club, to Runnin liquer from Texarkana to Paris at 16, to Photography school, to scuba diving certification at 18, construction at all phases, heavy equipment operator, the list is very long, I will stop at that one. People started actually calling me the George Plimpton the 2nd. for you peeps that don't know George, well just Google it. Man if I Had Google when I was growing up in the 60s my life would have and should have been somewhat different . So all of this brings me to right here on this page. Is this gonna be the one. Is this gonna be my nich? I have been married to my lovely wife for 44 years dec 7th and have hosted in my home for one calendar school year 99 exchange students from all over the frigin world for the last 40 years. And no I didn't get paid a dime, never did it for the money cuz there aint no money to be had. if I can survive all of that I can survive any damn thing. So somebody please move over just a tad cuz I got my spurs on and I'm comin in. GOD BLESS AMERICA, GOD BLESS THIS COMPANY, and GOD BLESS EVERY ONE OF YOU OUT THERE THAT IS WORKING TO MAKE THIS COUNTRY BETTER
LarryFortner's Goals 3
Money Goals
1
Money I would be happy earning
$4,000.00 a month
2
Money I would be ecstatic earning
$3,000.00
3
Time I'm willing to invest to achieve my goals
i have the rest of my life
 
Goal created on
Dec 17, 2017
0
Comment on LarryFortner's Main Goals
Recent messages
How much money would you be happy earning?
$4,000.00 a month

How much would you be ecstatic earning?
$3,000.00

And how much time are you willing to invest to achieve these goals?
i have the rest of my life
Reply
Top
LarryFortner's Accomplishments
2017
Leave LarryFortner a Message
Write something…
Recent messages
el-jefe-Kyle Premium
Hey Larry,
Kyle again. I see you are making progress and your account is completely set up. You are doing great so far. Keep it up. And remember if you need help just ask.

I'll also be stopping by from time to time just to see how things are coming along.
Reply
I appreciate that brotha, Im tryin to get on some kinda track. Im bogged down with offscheduelness. Gotta lotta things going on right now but this too shall pass, ill always be grateful for your post, that made me take the off ramp and get involved with this monstrosity of a super cool bunch of selfless humans. ive always had to learn by the self taught school of hard knocks. and then baamm!!! when i sign up here i have all of these people messaging me offering whatever assistance i need, people that dont know me from diddly do offering me help. ive never had that man, and its hard for me to process. Ill get buckled up here in a few days and then it gonna be " Ladys and Germs Start Your Engines"
Reply
DNicholas Premium
Hi Larry, welcome to Wealthy Affiliate. Thanks for the follow, I'm now following you too. If I can do anything to help, just drop me a line. Good luck and I'll see you at the top.

Don
Reply
Thank you Mr. D
Reply
womo2015 Premium
Hi, Larry,

If you know your goal well, WA Community will help you a lot.
If you don't know you will spend endless hours playing with WA. In any case, Welcome to WA Community.

Wojtek
Reply
etrandz Premium
By the way Larry, after day one, everything in LIFE is old or 4 the most part, getting there! Nice meeting U sir. Rest of a good day and thanks 4 D return follow. Worrell
Reply
el-jefe-Kyle Premium
Hey Larry!

I'm Kyle (not the owner, just a member).

You must have came from my blog and as promised, I'm here to help.

You can get started with the training at any time in the menu on the left side of the screen. You will see the big green button that says "Get Started Here".

If you need any help let me know :)
Reply
Thank you
Reply
Top